Benim oğlum doğuştan alerjik bebek sol omzunda vardı ilk zamanlar sonra diğer omuz ve saçlarında çıktı artık geceleri saçlarını kaşımaktan kanatıyordu doktora gittim krem damla ve şurup verdi geçer ama biraz inatçı demişti saçlarımız geçti ama sol omzundaki inatçı biraz geçiyor tekrar çıkıyor maalesef