Goktug1308 oldugrs1 desteksiz penye emzirme sütyeni kullanıyorum bazen sadece atlet oluyo bi sıkı olmadıgı sürece sütyen zarar etmez bence
1anne1yavru oldugrs1 ben azaltıyor diye duydum 40 gün hiç takmadım şimdi telsiz sütyen emzirme atleti giyiyorum
Olivki Olivki ama cok sıkı olmamalı. Bir de en guzeli çıplak emzırmek dıye okumustum ancak ben sutyensız rahat edemiyorum
oldugrs1 Olivki bebeğim tek göğüs emiyo zaten yetmiyo sütyen kullanarak dahada azaltmayım diye düşündüm canım sağol yorumun için
Ediseymenatay oldugrs1 3 buçuk aylık olduk cidden sütyen nasıl birseydi unuttum inanır mısın hala kendimi takmaya hazır hissetmiyorum 😂 ya kocamamlar şuan nasıl sığacak ki diyorum 🤦 cidden kızlar nasıl bı histi sütyen takmak 🙄
oldugrs1 Ediseymenatay hahaha işte tam anlamıyla bu ben 😂 hamileyken son ay çıkarıp attım hala takmıyorum ama sütüm akıyo göğsüm sarktı takmam lazım artık salçım saçak olmuyo 😂
RumeysaMom oldugrs1 emzirme sütyeni kullanıyorum normalde takmayı sevmem ama sütyensiz denedim 2 3 gün sonra memişlermin altları pişik oldu ya 😞
Ediseymenatay oldugrs1 sütyen taksan da akıyor ped koymak arasına şart maalesef 🤦 neyse var da akıyor şükür diyorum 😂 sarkma konusuna hiç girme offf 😭