Nlgn_ttr Kızlar bide şey soracağım bileniniz var mı acaba sagıp dolaptan çıkartıp ısıttıgıımız sütü be kadar sürede tüketmeliyiz içmezse dökmeli miyiz
anneadayi06 Nlgn_ttr ben dolaptan çıkan sütü ısıttığım için bir saat falan bekliyorum içmezse döküyorum . Ama sütün yapısından zaten bozulup bozulmadığı belli oluyor
Nlgn_ttr Maleficent Maleficent çok şükür 🙏 bizde uyuttuk ama kurulu saatti gibi 2 de ağlayarak uyanıyor be bir daha uyumuyor 😔😔😔
Merveges TugbaNil ama 38 haftada dünyaya geliyor sonuçta ondan ben hep doğum tarihine göre hesapliyordum☺yanlış bakıyormuşum o zaman
TugbaNil Merveges ben de başıma gelene kadar bilmiyordum açıkçası, bir kaç yerde bu şekilde okudum ama ne kadar doğru bilemiyorum.
Hdn86 Biz de 4. Ay içindeyiz. Geceleri 8 saat kesintisiz yatmaya başlamıştı ki atak başladı kabus gibi sürekli kalkıyoruz… sabah reddettiği memeyi gece bırakmak istemiyor memede uyuyor yatakta akrep var sanki çığlık çıplığa :(
Nlgn_ttr Hdn86 gerçekten bizde öyleyiz bineğine kurmuştur sünnet olduk atak oldu bozuldu 😞 yine bi düzen oturttuk yine bozuldu bu atak bitince nasıl olacak bilmiyorum
Eslembaby-Cennetmomy Nlgn_ttr 3de başladı 4te dişler inmiş şu an 5 ay 9 günlük daha patlamadi çıksa da rahat etsek doktor geçen ay 1 aya çıkar dedi daha gelen giden yok
Nlgn_ttr Eslembaby-Cennetmomy belli olmaya başladıktan sonra o kadar geç mi çıkıyor 🤷♀️ Ben sen 1 aya çıkar diyen düşünüyordum çekeceğimizi var