melasya Yigitkomuz_ 3 tane iki kol bi agizdan gecen ay yaptik karma asilarin devami zaten ama bizde ates yapti gundu biseyi yoktu gece atesledi
Yigitkomuz_ Liyosunannesi kan tahlili hiç olmadı bu sefer yaptrsam diyorm da aşılar la tahlil hepsi zor mu olur acaba dedim
Yigitkomuz_ melasya ya koldan mi kan tahlili de verdircektm hiç olmadı vitamin eksiği falan varmi blmyrm diye kan tahlili icin biz gibi koldanmi aliyolar peki
Liyosunannesi Yigitkomuz_ eşime sordum şimdi de koldandı dedi ben yanlıs hatırlamışım demekki. Kan tahlili bi rahatsızlığı falan yoksa yapmıyolar diye biliyorum siz yinede rica edersiniz olmadı ama zor olur mu bilemiyorum