Korkma bende 1 yıl olmadım demekki sütun yağlı bi süt ve guzel geldigi icin regl olamıyorsun da bende cok korkmustum hamile olsam şimdiye doğardı demiştim ebemede sütun kaliteli olduğu icn gelmiyo hamile kalma riskin yok cunki regl olmadığın icin yumurtaların devreye girmiyo demisti canim ama sen kendini rahatsiz hissediyorsan git tabiki