Kızlarrrr bebeğim 6 ay 15 günlük mama ve ek gıda olarak besleniyor. Alıştırma bardağına başlamak istiyorum bu bardakla mama da verilebiliyor mu acaba? Yani ağız kısımları çok mu geniş, yoğun mu gelir mama? Bir de hangi marka önerirsiniz avent ve mamajoo arasında kaldım. Başka marka önerisi olan var mı?🙏