ARHAN bizim değerimiz 33 dü kan değişimine gidiyordu nerdeyse ben çok üzüldüm ve sütüm tamamen kesildi ya da ben buna inanıyorum bilmiyorum. O nednle çok üzülmeyin sürekli sağım yapın eve gidince de emzirin hemen arkasından çay kaşığıyla mamayla destekleyin mutlaka ki hemen düşsün sarılığı. Hatta bana doktorum demişti ki bizimki çok yüksek olunca çay bardağının yarısına kadar kaynamış hafif soğumuş su bir tane de hurma o bir gün bekleyecek daha sonra emzirirken memenin kenarından o emerken bi çay kaşığını geçmeyeck şekilde sadece bir kez ver hem tokluk sağlar hem daha kuvvetli emer hem hurma şekeri yükseltir sarılığı hızlı düşer diye söylemişti. Bu da fikir uygulayıp uygulamak size kalmış çok geçmiş olsun sakın üzülmeyin sarılık gelip geçer önemli olan beslenmesi.