Bebegimm12345 9 aylık kızım hala 2. Ay aşısı olduğu günü ve ertesi günü unutamam tarihi not ettim en çok zorlandığım, en çok ağladığı, huzursuzlandığı ve hiç uyumadığı gün diye. 3. Gün herşey normale dönmüştü ama 2 gün eşimle ben bitik haldeydik. Geçicek inşallah sizin de dayanmaya çalışın. Ateş de yapmıştı bizim calpol vermiştim ondan sonra biraz rahatladı.