sirinseyy-_- Bi akıl verin morale ihtiyacım var nasıl büyütücem bilmiyorum daha doğumun psikolojisini yeni attım üzerimden
defneemir sirinseyy-_- canim korkulacak bisey yok benim oğlum 1 yasindaydi hamile kaldim simdi 3 yaşında 1 yasinda kizim var allah sabrini veriyor
gulsahbaydemir sirinseyy-_- kızım 1 buçuk yaşında 23 gün önce doğum yaptım biraz yorucu fakat iyi ki diyorum 😍
1prensAnnesii sirinseyy-_- rabbim verdiyse vardır bi bildiği bugün uzuldugunuz yarın mutluluğunuz olabilir çok şükür ki bu duyguyu tekrar yaşamışsınız inşallah sağlıkla kucağınıza da alirsiniz