Bebeğim 7.5 aylık ve her uykusuna dalarken ağlayarak dalıyor. Kucağımızda uyumasına rağmen. Yalnız kalmıyor, hep güven verilerek uyuyor. Ama cok ağlıyor her seferinde ve ağlayarak dalıyor sonunda. Nedeni ne olabilir? Nasıl önleriz böyle bir durum yaşayan var mı?