Mavisim Kızlar benim adetime 6 gün filan var ben kaşınıyorum kaç gündür ve yüzümde isilik gibi şeyler çıktı ağzımda metal bi tat var 3 gündür çok kötüyüm doktora gitsemmi yoksa gebelik belirtisimi anlayamadım ama kötüyüm ya başına gelen varmı
1prensAnnesii Regli ve hamilelik belirtileri genellikle aynı oluyor bence gününüzü bekleyin gecikme durumunda gidin derim
Mavisim 1prensAnnesii ya bu metal tat ve kaşıntı ilk defa yaşadım ama yüzümdeki isiliklere anlam veremedim kaşıntım bi hafta filandır bar kan testlerim hepsi normal acildeki doktor cilt alerjisi degip yolladı ama geçmedi
1prensAnnesii Mavisim eczanede erken gebelik testleri var istersen ondan alıp evde kendin yap gerek görürsen daha sonra doktora git