Safiee Sleepy kullanıyordum 10 aydır, genel olarak çok memnunum, sadece lastik izleri sorunumuz vardı.
Hediye olarak Paddlers marka bez geldi bize, Sleepy bitince onu kullanmaya başladım. Çok da memnun kaldım açıkçası, ön yargılıydım bu beze karşı. Sleepy parfümsüz bir bez, o açıdan Sleepy den bir tık daha memnunum. Paddlers parfümsüz olsa çok daha güzel olurdu 👍🏻