Merak ediyorum bu ek gıda tariflerine uyan yapan var mı? Kızım zor bi bebek ve ben biz ne yersek ondan yediriyorum çoğu zaman. Ek gıda tariflerinden de yaptığım uyguladığım oluyo. Ama çoğuna vaktim olmuyo birebir uygulayan var mı çok merak ediyorum. Bizim yediklerimizi direkt vermiyorum tabiki az yağlı salçasız tuzsuz veriyorum ama kendimi yinede suçlu hissediyorum yetersiz hissediyorum. Yanlış mı yapıyorum bilmiyorum.