Arsel Arkadaşlar 33 günlük bebeğim. Gün içinde ve gece sadece karnı acıktigi zaman uyanıyor, daha emerken uyuyakalıyor. Sarılık da azmış, doktor öyle söyledi. Bu kadar uyku normal mi???
Zeynepada23 Arsel sarılığı var diye uyuyo sık sık emzir bizde de öyleydi geçince uyku muyku da kalmadi uyuyosa uyandır emzir
Happygirl8 Arsel nerdeyse daha 1 aylık çok normal 🙂 bi üç dört aylık olsun da, bu sefer uyumuyo diye üzülürsünüz 😬
Arsel Zeynepada23 sarılık değerine baktirdim fazla yüksek değil, doktor da baktı geçen gün, sarı degil vücudu dedi hattâ. 🙄🙄
Arsel Happygirl8 insan anne olunca her seye endiselenmeye başlıyor demek ki.. sağlıklı olsunlar da .. korkuyor insan böyle hep uyuyunca da 🤷♀️
Bernagkgkz Arsel eğer başlangıç varsa ve 2 saatte bir emzirmiyorsan yükselir uyandır emzir onun uyanmasını bekleme sarılıktan uyuyordur büyük ihtimalle