Regen bizde de o şekilde canım keyifle uyanmıyor genellikle ağlıyaeak yada mızmızlanarak uyanıyor bir çok kişi böyleymiş demekki normal bir durum.doktorumuz 3.ayın bitimine kadar sabredin dedi sonra düzeliyormuş bu huysuzluklar bu aylarda bir gün diğer günü tutmaz dedi