Sevi01 Bebeğim 45 günlük kayınvalidem sürekli kimyon içirme derdinde bana göre bi işe yaramıyor ama ısrarla içirmek istiyor.. ben de içirmiyorum kaç gündür ama kızımda çok gazlı sürekli ağlıyor ne yapmam lazım önerileriZ nelerdir..
gulizar-arya Sevi01 eğer emziriyorsanız kimyon cayıni siz için gercekten işe yariyor bebişe içirmeyin alerjik reaksiyon verebilir allah korusun. Bende masaj yapiyorum karnina ve ayak tabanlarina sonra birde bol bol hareket ettiriyorum prebiyotik kullaniyoruz biogaia iyi geliyor.
Merilice Sevi01 hakiki zeytinyağını ılıtıp karnına sürüp masaj yapıyorum. Makatınada sürüyorum ama asla bastırmıyorum sadece sürüyorum. Sonra zıbını giydirip üstüne havlu ısıtıp koyuyorum. Üstünü giydiriyorum sonra ayaklarıyla spor yaptırıyorum. Dene bence 😊
Aras- Sevi01 merhaba benim bebeğimde çok gazlı sap simplex ve mommy’s bliss kullanıyorum gerçekten cok faydasını gördüm tavsiye ederim
gulizar-arya Sevi01 olsun 😇 diğer dediklerimi deneyebilirsiniz ama kimyonu bebise vermeyin sakın cok küçük daha alerjisi olabilir bilinmez şu zamanlarda daha 🙏
Neslihantrkk Feyzaytek @Sevi01 kesinlikle. 2 aylık olduk hiç bişe fayda etmedi. Doktor 3 4 ay çekicek gaza çözüm yok dedi valla 2 ayda ben bittim artık