Ay20 Kızlar bileğimin kulagının biri büyük, sizde di böyle bi durum oldu mu ne yaptınız acaba düzeltilebilecek bi şey mi bilginiz var mı
Ay20 Gzmkrm ya çok fark var mı arada ? Kız çocuk kafaya takarsa diye üzülüyorum bi arkadayım kepçeydi çok üzülürdü hep o geliyo aklıma
Gzmkrm Ay20 arkadaşlarım bn söyleyince aa gerçekten öyleymiş derlerdi ama farkediliyo yani ama bn takmıyorm bni sevenler gözlerimin içine bakıyo sonuçta:) allah başka dert vermesin öyle düşünün
Ay20 Gzmkrm ya evet orası öyle benim için her şekilde dünyanın en güzel bebeği zaten ama diyorum ya hep o arkadaşım gelin aklıma ondan bi parça korkuyorum:) sizde eminim böylede çok güzelsiniz ❤️