Ecemcoskun20 Merhabalar kızlar. Kızım 37 günlük. Sağ gözü sürekli çapaklanıyor ve sulanıyor azıcıkta şişmiş durumda doktora gitmeli miyim koronadan dolayı çekiniyorum bir sorun var mı bilgisi olan var mı lütfen yardım edin.
nslhn_D Ecemcoskun20 ben sütumden damlatmistim geçmişti ama gözü için zararliymis doktora git bence damla veriyor o geçirir belki
BurcuKucuk Ecemcoskun20 canım göz pınarı tıkalı muhtemelen benim oğlumun da öyle oldu kaç ay sürdü. Çay demle al biraz ılısın çapaklanan gözünü makyaj temizleme pamuğunu çaya batır masaj yaparak temizle günde kaç kez temizlersen o kadar iyi
Kayraugurr Ecemcoskun20 mikrop kapmıştır benim oğlumda da olmuştu göz yaşı kanalları açık olmadığı için mikrop kapabilir demişti. Damla verdi ılık suyla sildim
zeynnep Ecemcoskun20 bende o aylarda goturmustum sağlık ocağına küçük olduğu için ilaç vermim pamuğu çaya batırıp sil dedi.uyguladim 1 haftaya geçmişti sabahları yapisiyodu gözü elimi sabunla yıkayıp ılık suyla temizliyodum.sizinkide geçer inş.
Eslembaby-Cennetmomy Ecemcoskun20 netira diye bir damla göz yıkayıcı gibi bir şey bize doktor ondan yazmıştı ve 3 4 günde geçmişti güvenle alabilirsin her gün ılık suyla bir besi ıslat gözünü sil sakin süt damlatma birde göz altlarına burun dibinden göz bitimine doğru serçe parmağınizls masaj yapın ama netira alın gerçekten 3 4 günde geçiyor
Asli06 Ecemcoskun20 ılık çayla temizle canım çok iyi gelmişti bize tabi ilk Bi doktora götür ama çayda iyi geliyo
Ecemcoskun20 Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ederim doktora gitmek şart sanırsam gözüm korktu doktora gideyim ilaç yazsın koronaya da dikkat edeceğiz. Çok teşekkür ederim tekrardan.
KahramanAnne Ecemcoskun20 muhtemelen damla verecektir eczaneye danışıp bebeğinize uygun damla da alabilirsiniz eğer fayda etmez ise doktora gidersiniz