Güzel anneler valla kafayı yemek üzereyim 😔 6ay 2 günlüğüz 3gundur iştah sıfır meme mama ek gıda gidiyoruz ama gel gelelim 150ccden aşağı mama içmeyen çocuk 30cc içsin diye akla karayı seçiyorum meme almıyoruz kaşığa sıkıyorum sagiyorum öyle veriyorum..bu dönemde çisli bez durumu nasıl olur 3ncu bez bu ve gün bitti su veriyorum sıvı eksilmesin vücudundan diye..aynı şeyleri yaşayan varmı bu böyle nekadar sürer neler yapmalıyım akıl verin lütfen 🤦🏻♀️