Kizlar merhaba . 1 yaşında bebeğim Prima kullanıyordum sonra deneme amaçlı farklı bir marka aldım fakat bebeğimde pişik ve kenarlarında sivilce givi şeyler oluştu . Sudockrem kullanıyorum ama sivilceler geçmiyor başına gelen var mı nasil geçiririm lütfen yardım edin 😔