Aysdz Kızlar 2. Ay asısından sonra sizde de aşırı ağlama oldu mu? Bebeğim aşıdan bir kaç saat sonra çok kötü bi şekilde ağlamaya başladı
Oykununannesii12 Aysdz bizim de geçen perşembe sabah 10 gibi oldu. Akşamüstü 4 sıralarında ağlamaya başladı 1 saat kadar sonra düzeldi. Galiba aşı yerleri acıdı
Aysdz Deletedmom5284 gaz sancısı değil bu farklı bir ağlama bir yeri ağrıyor gibi.aşı yerleri mi agrıyor acaba o derece agrır mı bilemedim ki
LadyD Benım de öyle oldu hatta gözünden ilk kez yaş geldi süzüldü sonra battaniye ile salladım uyuttum mecbur. Sonrasında bişey olmadı geçmiş olsun siz de bi şekilde uyutun dinlensin aşıyı unutsun🙈
2papatya Aysdz 2 aylık aşıları biZde de yapmıştı huzursuzluk ağlama krizi ağrı kesici vermiştim uyuyup rahatlamıştı biraz