HamzaSiracveBen Arkadaşlar hangi marka elektrikli göğüs pompası kullanıyorsunuz bebeğim göğsümü hiç bi sekılde almıyor baby mee marka ıkıli pompa aldım e bebekten ama bozuktu sanırım gogsumu hıc cekmedı bıle sonra eskı tıp pompalarla sagmaya basladım ama artık yetersız gelmeye basladı önere bılecegınız marka varmı cok zorlanmaya basladım 😩😩😩😩😩
Zeliha66 HamzaSiracveBen wee babynin elektrikli pompasini kullaniyorum ben tekli güzel cekiyo sükür 2. Cocugum 2sindede kullandim memnunum yani
yildirimfamily HamzaSiracveBen yok canim bozuk degildir o belki gogsunu iyi oturtamamissindir cekmeye baslayinca hemen gelmez bi kac dk bekleseydiniz. Ben lansinohun elektrkli sagma makinasji kullaniyorum guzel gayet💙
ErtugrulAnnesii HamzaSiracveBen ilk 6 ay sütüm oldu sadece 6 ay boyunca lansinoh kullandım çok memnundum. Benide tutmadı oğlum.
HamzaSiracveBen Zeliha66 valla hiç bişi anlamadım gogsume hiç cekme gelmiyodu ben beceremedım hemsıre de bakmıştı biberonunda sorun var bunun demişti oylece gerı iade etmiştik simdi kraftın ki indirime girmiş alsam aynımı olucak doye korkutorum
MilaMerve ErtugrulAnnesii ayy neguzel benimkide emmedi ilk 20 gun icti sutumu makina bitirdi hemen emme gibi olmuyoki mubarek cektikce cogalsa sanslisin iste 6 ay icmis sutunu😊
HamzaSiracveBen inismona Hmm ben de smdı korkutorum mubarekler ucuz da degıl smdı civil de kraft ın kı indirimde kararsız kaldım
Brnkrm HamzaSiracveBen aventin kullanıyorum . Çok memnunum. Kardeşim eltim görümcem hepsi avent kullanıyor hepsi memnun
HamzaSiracveBen Brnkrm evet o cok guzelmış hamılelıgımın basında almadım sonra bebegım erken dogdu bayagı maddı olarak eksıldık simdi onu almakta zorlanıyorum
EzgiDuru HamzaSiracveBen joker den 850 tl falandi canm. Biberonu da anne gogsu gibi cektikce gidiyo sut
BusraClskan HamzaSiracveBen mamajoo kullanıyorum çok memnunum canım tek olanı var bende çift olanını alsaymışım keşke dedim tek olanda zaman kaybı oluyo çünkü çift olanını alırsan iki gögüsünüde aynı anda sağabilirsin 👊🏼
HamzaSiracveBen BusraClskan aslında bende aldıgımı mamajo aldımdı ama biberonları mamajo mekanızmasında ise baby plus yada baby wee yazıyodu kutusunu actıgımızda bn beceremedım sandım hemsıreye soyledım o bıle yapamadı bide ayrı marka ısımlerı olması degısık gelmişti
Serram HamzaSiracveBen lansinoh 2 si bir arada elektrikli kullanıyorum bebeğim 3 aylık emmek istemiyor süt gitmesin diye aldım bir aydır kullanıyorum çok memnunum on dakikada iki göğsümü De sağıyor
HamzaSiracveBen Serram maşallah keşke onualabılme ıhtımalım olaydı ama hastane masrafları sagolsun 😌😌😌