Merhaba Anneler.Bebeğim 5 aylık.4.ayda Sağlık ocağından verilen demir ilacını doktorum 5.ayda baslamami istedi.Ben de dün başladım ama icirmemle bebegimin fışkırarak kusması bir oldu.Ilk defa bu kadar çok kustu.Migdesinde ne varsa cikardi kuzum.Bugun korkumdan iciremedim.Sizler nasil iciriyorsunuz?Yeni yeni gida takviyelerine basladim Sadece yogurt ve patates tadimi yaptik.Yarin da bal kabagi verecegim.Baska da anne sutu disinda tat bilmiyor.