PrensesimDuru Kızlar sidefer aldım. 6 damla vereceğim ama enjektörde kaç ml kadar almalıyım kafam karıştı ?
borasmom PrensesimDuru enjektörü doldurup kaşığa damlatıyorum ben malum damla sayısı kiloya göre değişiyor bilemiyorum kaç damla kaç ml
Gizemela PrensesimDuru iyice çalkala enjektöre ne kadar aldığın önemli değil bebeğin kaç kiloysa okadar kaşığa damlat öyle ver sonrasında su ver dişlerini çürütmesin
YABANGULUM PrensesimDuru merhaba, 1 ml 10 damlaya eşit. 6 damla biraz eksik olur ona göre verirsiniz.
YABANGULUM PrensesimDuru yine ben😊 sideferin prospektüsünde yazıyor 10 damla 1 ml diye. Bir de yemekle birlikte verilebilir diye de belirtmiş. Emzirmeye denk geldi vermeyeyim bugünlük demeyin az da olsa faydası olur. Ben ilk zamanla yok emzirmeye denk geldi yok ayarlayamadım vs vermediğim gün çok oluyordu şimdi çok uzadı 18 aylığız. Hala kullanıyoruz son şişemiz.benim başıma geldi o yüzden yazayım dedim😉
PrensesimDuru borasmom ben de öyle yapmayı düşündüm de bilemedim yine de. En mantıklısı o. Teşekkür ederim 😊
PrensesimDuru borasmom ne zaman veriyorsun peki? Emzirdikten 1 saat sonra ver diyorlar da emin değilim
TugbaNil PrensesimDuru sütünü içtikten 2 saat sonra damlasını veriyorum, damladan 1 saat sonra tekrar süt
borasmom PrensesimDuru aynen emzirmeye denk getirmemeye çalış gece emerek uyuyorsa emmeden 45 dk 1 saat önce ver sadece anne sütüyle beslendiği için ne zaman emzireceğin belli olmayabilir ☺️❤️
Birgul kan damlasi ac karna verilir.kilosuna gore damla verilir.damlayida ml ye googleda cevireblirsinz 10damla 0,5ml ediyo mesela
TugbaNil PrensesimDuru ben akşam yapıyorum gece uykusu öncesi son öğünü, artık akşam yorulmuş oluyo. Gerçi daha 3 gündür veriyorum bak o da var sanki çok deneyimiymiş gibi konuştum ama🙈😁
PrensesimDuru TugbaNil 😀😀olsun teşekkür ederim bakalım verdim. Ama damlaları büyük oluyor enjektörle. Azaltacağım yarın
borasmom Gizemela sidefer in çürüme yaptığını ilk defa duyuyorum çürümeyi yapan vegaferon değil miydi
PrensesimDuru YABANGULUM enjektörün damlası fazla veriyor 6 damla 10 damla gibi zaten 😀😀 biraz azaltıp vereceğim teşekkür ederim 😊😊