Kızlar merhaba çok çaresiz kaldım Allah rızası için yardım edin benim45 günlük oğlumun poposunda ilk önce kanlı boloncuklar çıktı daha sonra içine sarmış hiç bı şekilde kaka gaz çıkaramıyorduk çocuk doktoruna götürdüm apse dedi cerraha yonlerdirdi cerraha gittik popda çatlak var dedi ılık suya oturtma ve kremler verdi başkada hiç bişey yapmadı kremleri kullandık dışı geçti o boloncuklar ama içi hala var gibi kaka yapamadigindan 1 kere lavman yaptırdık (fitil,poposunu zeytin yağı ile uyarı ,cerrahin önerisi ile günde 2defa mamasina zeytin yağı hiç biri işe yaramadı ) bugün tekrar lavman yapicaktik 10 gün çünkü çocuk catlicak derece ağlıyor annemde sağolsun poposuna sabun koymus yavrumun ağlamaktan ses fElan gitmiş çarşıya inmistik lavmani almaya Allahım bı geldim çocuk kaka yapmış az ama çok fena poposu kıpkırmızı olmuş lavmanida yapamadm bu yüzden sinirden çok kötüyüm.cocyk durmuyor burda çocuk doktoru yok 3saat uzaklıktaki de bayram izninde ne yapmam lazım yada çatlak olan anneler neler yaptınız yardıminiza ihtiyacım var uzun oldu kusra bakmayin