Kızlar merhaba, 51 gunluk kizimin alerjisi oldugunu ogrendik dun.20 gunlukken gaz sanciları basladi basta kolik zannettik fakat alerji tetikliyormuş bu durumu.Dün doktorumuz emzik vermemizi önerdi emzigi tuttu, fakat bugun meme emmek istemiyor memeye goturdugum zaman gazı varmış gibi çığlık çığlığa bağırıyor kucagımda bile durmak istemiyor ama emzik verince susuyor hatta sallamadan uyumayan cocuk emzik ile kendi kendine uyuya kaliyor.Meme reddimi yaşıyoruz? 1 gunde olabilir mi böyle bişey😞