Bizde aynı durumdayız sürekli reddetmese de benim zorumla içiyor ve sadece mama ile beslendiği için zorlanıyorum baya her mamada illa ki bi ağlama krizleri 🤷🏼♀️
suan 3 aylık daha ne kadar sürer hiç bilmiyorum uykuda dediğiniz gibi içiyor ama uyanıkken çok az içip bırakmak istiyor. Boş emzik emmeyi tercih ediyor