Bugün iki bacaktan bir de koldan 3 aşı olduk, kola yapilan verem aşısı ne zaman iyilesir acaba? Kabuklanma,findik büyüklügünde sislik, ates vs yan etkiler yasayanlar oldu mu acaba? Bu sureci nasil atlatacagiz cok endiseleniyorum iltihap falan olur diye 😥