Nazlberenn Ben şarap kizilina boyuyorum guzel gerçekten parlak bir renk koyu kahverengi den bu renge geçtim.dogumdan sonra malum bunalımda oluyorz😄
Nazlberenn Furug ya 1 tane havlunu gözden cikar nolacak 😄 vallahi ben beğeniyorum ya.2 ayda bir boyuyorum
Rumeysa34 Simiyy canım turuncu kızıl sonrası kahveye boyattın mı 2 ay önce bakır kızıl yaptım o kadar pişmanım ki anlatamam şimdi kahveye dönmek istiyorum tutar mı güzel olurmu