Kizim 7 bucuk aylik bi kac suredir kulagini arada tutup duruyordu bizimde kafamiza takildi bisey mi var diye doktora gorurduk kulagi tikali dedi ve genta damla verdi sabah aksam 1 damla 5 gun kullanin dedi bugun 2. Gunumuz ama kizim kulagini surekli tutmaya basladi ve bu kezde ayni taraftaki gozunu ovsaliyo sanki cikaracakmis gibi damla nin yan etkilerinde yok ama bisey ne bileyim kafama takildi yarin sabah goturcem ama bi sorayim dedim sizlere var mi basina gelen yada neden olabilir