Kızlar 24 gün önce sezeryan ameliyatı oldum kimsem olmadığı için hastalıktan dolayı yalnız kaldigim için yeterli duş alamdım iltihap kapmis estetik dikiş olduğu için iğneyle iç tarafa pansuman yaptı doktor yarın tekrar yapicak başına gelen oldumu geçer mı