Masalikoo Kızlar normal mi bu midesini mi üşüttü yoksa bağırsakları mı çalışıyor,bugün sürekli sürekli gaz çıkardı halada çıkarıyor
Seda1208 Masalikoo kız maşallah çıkarsın işte var ki çıkarıyor. Üşütmemistir ya emziriyorsan yediğin birşey gaz yapmıştır. Ateşi flan yoksa ishal değilse hzuursuz değilse üşütme değil-dir
Fitifiti Masalikoo Benim bebemde öyleydi daha memeyi ya da biberonu ağzından çekmeden koca adam gibi gaak diye çıkarırdı ya da omzuma koyduğum gibi kolayca çıkarırdı şükür. Ama çook gazlı bir bebekti şimdi 2 buçuk yaşında hala öyle. 😅
612525 Masalikoo kendi kendine çıkarabiliyorsa , İlk üç ayındaysa bir de ne güzel. Sonrasını bilemiyorum normal mi sürekli gaz çıkarması. 🤔
Masalikoo Seda1208 aayy çok teşekkür ederim bitanem 😅💕eşim panik atak hastası her şeyine tedirgin oluyor benide tereddütte bıraktı sürekli gaz çıkardığı için,acaba üşüttü mü dedik ishal huzursuzluk yok çok şükür bitanem 🙏🏻
Masalikoo BuseCan 6 ay 13 günlük kuzum mamanın 2 numarasına geçtik o mu gaz yaptı diyorum 😅ama gecede çok terleyip soğuyor o da şüpheli 🥲
Masalikoo 612525 6 ay 13 günlük kuzum mamanın 2 numarasına geçtik o mu yapıyor diyorum birde gece çok terleyip soğuyor ondan da şüphe ediyorum ama huzursuzlukta yok