HappyKids bence belli bir döneme kadar yakın uyumak bebeğin ‘dünyamıza’ güvenle alışması için güzel bir şey, bir süre sonra uzak uyumaya başlamak da onun özgüven kazanması için güzel. Kızım 5 ay 3 günlük, 6 gecedir aynı odada, farklı yataklarda uyuyoruz, yakın zamanda ben odadan da ayrılmayı düşünüyorum, ne kadar erken ayrılırsa o kadar kolay olacak ikimiz için de, yani ben böyle düşünüyorum, doktorumuz da bu düşüncemi destekledi. Umarı tahmin ettiğim gibi güzel ve olumlu ilerler bu süreç kızım ve benim için💙