Merhaba anneler, 2,5 aylık anneyim dogumdan sonra baya kilom gitti sütüm olsun diye aklınıza gelicek herşeyi yedim sütümü sagdıgımda sapsarı yağlıydı🥰 tartıya bi çıktım doğdum yaptığım kiloya yaklaşmışım sonra diyetisyen kontrolünde sağlıklı beslenmeye başladım bu sefer süt rengim değişti sanırım kalitesi düştü😕 Zamanla değişir mi yediklerim az yağlı oldukları için mi bilemedim?