Merhabalar .Biz de 5 ay 1 haftalik olduk.Doktorumuz iki ogunlu ek gidaya baslatti.Bir ogun ev yogurdu bir ogun meyve dedi ama ben sebzeyle basladim.3 gun kuraliyla ilerlicez.Ayina gore 50 gr eksik almis ve boyu da ayniydi.Sütüm de azalma oldugunu dusunuyordum ozellikle gece hep uyaniyrduk cnku.gercekten oyleymis.Kendim icin de multivitamin kullanmaya basladim.Cok sukur sutum de artti.Bakalim bu ay nasil olacak?