Arkadaşlar oglum 15 aylik olacak 5 ayindan bilinçli bilinçsiz baba ve nene diyordu ve bu 4 5 ay surdu sonradan şimdi hiçbişey soylemiyor kelime falan sadece de de de diyor ve etrafimda ki insanlar hicbisey bilmiyor hic kelime su falan oyret diye bende simdi kendimi suçlu hissetiyorum oğretemdim diye bilmiyorum bisey soylememesi anormal bi durummu