Kızlar oğlum 11 aylık olmak üzere. Son 3-4 gündür ağlamadan yarım saat geçiremiyoruz. Normalde iştahlı bir çocuktu şimdi yemek de yemiyor herşeyi tükürüyor. Sadece arada emiyor. Sürekli kulaklarını çekiştiriyor. Kulağının içi resmen morarmış. Kanatmış yolmuş. Saçlarını çekip duruyor. Diş mi kulak iltihabı mı oldu anlayamadım. Ağzını açmıyor hiçbir şekilde görünürde yeni diş de yok. Yarın doktora götüreceğim. Umarım sadede dişten böyle yapıyordur. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu acaba? Kulakla ilgili bir problem varsa nasıl anlarız?