Alcannipek Merhaba arkadaşlar, ek gıda başladık 3 gün oldu bgun ile yoğurt verdim işte tadım şeklinde devamına nasıl gitirmeliyim, öneriniz yazarsanız deneyimlerinizi, çok sevinirim ilk çocuk acemiyim açıkcası hadi bakalım hayırlısı
Happygirl8 Alcannipek biz yarın başlacaz inşallah😊 özet olarak tek çeşit besinle başlanıyo🌾 üç gün boyunca aynısı veriliyo, 🌾sonra bu üç günü geçmiş besinler alerji yapmadıysa birbirleri ile kombinlenebiliyo🌾 ilk gün iki kaşık veriliyo sonraki gün 3-4 sonraki gün 5-6 arası böyle arttırılıyo 🌾 teorikte yüzeysel olarak durum böyle ama ben nasıl yaparım Allah bilir 😄