Nastca Merhaba arkadaslar. E bebekte satilan baby&plus canyon travel sistem bebek arabasi kullanan var mi? Memnun musunuz? Artilari ve eksileri neler? Yardimci olurssniz memnun olurum.
Nastca Yasemina e bebekte yorumlari okudum. Yorumlar baya olumlu. Aklima takilN bi kac soru var. Katlandiginda cok yer kapliyor mu araba bagajina kolaylikla sigiyor mu?
Melekla Nastca araba şık duruyor fiyatına göre de çok iyi. Ama Katlanınca da baya yer kaplıyor tekerleri falan kocaman. Keşke daha küçük bir araba alsaydım diyorum çoğu zaman
yesimorc Eğer aracınız varsa kesinlikle alın bizde aldık ama kullanamiyoruz çünkü ağır ve sürekli taşınmıyor elde
Elifkaya95 Ben aldım ama memnun kalmadım bebek arabası kolay rahat ancak tekerlekleri çok kaba ve evde bile çok yer kaplıyor bagaja iskeleti tam giriyor o yüzden memnun kalmadım sattım baston aldım ve baston canmış herseymiş bunu çok iyi anladım 🥰🤗
Nastca Elifkaya95 evet tekerleri benimde dikkatimi cekmisti ama sayfadaki yorumlar baya olumluydu. Tesekkur ederim ilginiz icin. Baska bebek arabasina bakmak lazim artik
Nastca Melekla ya evet gayet şık duruyor o yuzden de ilgimi cekmisti ama kullanimi kolay bisey olmasi daha onemli.
Elifkaya95 Nastca bencede daha rahat ve en önemlisi katlanması yer kaplaması ağırlığına bakmanızı öneririm 😌