Bsrayby zaten ilk gunlerde sut gelmez kizim hastaneyi ayaga kaldirirdi susmazdi artik dayanamadım kostum doktora bu cok agliyor diye emzir dedi ac oldugu icin ağlıyormuş ama lap diyede sut gelmedi. O gece bol.bol su ictim hurma kayisi yedim sabaha sütüm çoğaldı cok sukur. Biberon vermeyin ama bn o hatayi yaptim verdim 3 uncu ayindan sonra kizim beni emmedi biberona alıştı cunku.. zor bi surec evet ama emzirmeye calisin emmiyosa da yapacak birsey yok canim biberon verirsin mama icen cocukda büyüyor cok sukur ben ilk baslarda cok vicdan azabı cektim mamaya basladi diye sonradan sanki cocugu zehirliyorum hic meme tutmayan, sutu gelmeyen anneler de var mamayla her cocuk büyüyor demekki dedim uzulmeyi bıraktım