Bugün sağlık ocağından ablamı aramişlar su çiçeği aşısı geldi gelin vurunun diye ablamda bana haber verdi gidin sizde diye bende ebemizi aradım gelmediğini Türkiye genelinde olmadığını tekrardan dedi bende böyle böyle başka sağlık ocaklarina geldigini söyledim ebemiz yarım saat sonra tekrar ara beni dedi yarım saat sonra aradım senin sayende geldiğini öğrendim bende dedi haberimiz yoktu geldiğinden dedi gelin vuruyum dedi gittik hemen vurunduk ama sadece 4 tane gelmiş aşı aramasydim oğluma vurmuycaktı çünkü sırayla ariycaktim ama senin sayende geldiğini öğrendiğim için takip ettiğin için vuracam dedi vurunduk çok şükür ama neden bu aşılar çok az geliyor başka yavrular da vurunacak 4 tane aşı kime yetecek ya 🤔