Merhaba hanımlar biliyorum çok post açmaya başladım ama inanın çaresizlikten
Blki bilenler vardır 11 aylık kızım var 6 aylikta hmileyim
İlk baslrda Dr da diyrdu emzir diye ve kızımı emziriyordum hatta bı ara meme ucumu ısırıyor bı tavsiyesi olan varmı diye post açtım
Neyse syle deyimk8 sütüm yok denecek kdr az humana çayı kuru dut kaynatılmayi kimyon lu suyu hpsini denedim ama artık yok oldguna inandım ve ayırmaya karar verdim
Cumartesi den beri cbellesiyrm gce meme veriyrm uyku arasında ama sabah vermiyorum yani eskisi gibi glmiyor meme ucuna siyah bant yapistrdim (lincoiycekelr glmesin ztn kafam allak bullak) nyse gündüz de elimden geldiğince kndi yaptığım poğaça kurabiye çorba sabah kahvaltısı ara öğünü hepsini dniyorum ama iki parça bsy alıp çekiliyor yemiyor mama olarak Aptamil hipp Bebelac dnedim almadı cici bebe süt yaptım yine olmadı zar zor iciyrm bunuda
Nolur bı tvsiye verin nsil alistrcam nsl yedircem cumartsi gün basldim buna ama aç kliyor dsuncesi var bynimde
Bunları dsuncen neden hamile kaldım diyenler olcak onmlere rağmen oldu ikinci bebeğim
TK sorum bana nolur akıl verin nasıl alistrcam ne ypcam tecrübeli annelerden yardım istyrm akıl istyrm yoksa dsunmektem kafayı yeme drecesine gldim