motherthea ben ilk basta emzirdim su son iki haftada sutum gitti tasindim o esnada hic emziremedim gitti o da unuttu mama yemeye devam etti ek olarak mama yediyorum yine de.. ama yinede gecmedi yuzu hatta daha kotu oldu doktor direk mamasini sordu kaka resmi istedi.. simdi kakasi digerine gore farkli mamadan heralde yoksa duzeliyo mu bilmiyom cok sıkıntıdayım ya bende yarin gidicem yine duruma gore baksin krem versin en azindan yuzunu yirtti iyice kasiniyo demek ki