Kızlar benegım 4.5 aylık 15 gundur bir kere oda cok cok az kaka yaptı zeytanyı ıcırdım olmadı poposuna zeytınyagı surdum olmadı bol bol su verdım olmadı basınıza gelen varmı bız gaz ılacı kullanıyoduk sab sımplex onu bırakınca oldu yada denk geldı bılmyrum basına gelen varmı