Merhaba kızlar 2 gün önce gece yatak odasına geçtik çocuğu yatmadan emzireyim bari dedim bir önceki emzirmem de gayet normal sütüm vardı bebeğim de çok sık emen bir bebek düzeni yok yani bir baktım çocul göğsümde sinirleniyor bağırıyor ağzından çıkarıp geri yakalamaya çalışıyor ne oldu diye bir baktım sütüm gelmiyor sağma makinasıyla bir sağdım 2 göğsümden de sadece 3 damla süt gelmiş hemen sıcak bir duşa girdim rezene içtim 1 litre kadar su içtim yarım saat sonra göğsüm sızlamaya ve dolmaya başladı resmen oturup şükür ettim neden olur bu bi anda birde gece vakti mama alacak yerde yok zaten yasak var ne yapmak gerek