ikizlerinannesi Kızlar baya bir süredir ikizlerimin ikiside uykulari da kısasüreli nefes darliği yaşiyolar nefes alamayinca uykudan sıçrayıp ağlıyolar doktorumuza syledim bundan önce bronsit tedavisi görüyorlardi verdigimiz havalardandir demisti 1 ay gecti ustunden ama hala aynı sebebi ne olabilir yarin doktora goturcem ama korkuyorumda açikcasi 😥😥
Esrasuleymanoglu ikizlerinannesi canım bizde bronşiolit olduk,hava makinesiyle hava verdim,Ama öyle nefessiz kalma gibi bir durum olmadı
Aliayaz ikizlerinannesi benim bebegimde de oluyodu çok korkmuştum hatta doktora götürdüm normal demişti küçük oldukları için bazen nefes almayı unutuyo olabilirler demişti görülebilen bi olaymış☺️
ikizlerinannesi Nigarkaara inşallah bi fikri olan çıkar korkup uyandiklari icinde uykulari bölünüyo bu sfer bütün gün huysuzlaniyolar napcami bilmiyorum artik 🤢
ikizlerinannesi Esrasuleymanoglu bilmiyorumki canimben syledim doktora verdigim havalardan kaynakli olabilir dedi bende üstunde durmadim dha sonradan baktimki hala devam ediyo
Esrasuleymanoglu ikizlerinannesi allah allah yani anlam veremedim,inş çabucak geçer.Allah korusun evlatlarınızı
Nassly Uyku apnesi olabilir. Çoğu bebekte görülür. Bizimkin de kaonal darlık burun deliği darlığı vardı doğuştan. Ona bağladılar. Rahat nefes alamamasını. Bir doktorda kan şekeri düşüklüğü de yapabilir demişti. O da bir diğer sebebiymiş morarmasının. Çok geçmiş olsun