Aet Eyocan15 benim de iki ay iki günlük üç gün arayla yada dördüncü gün yıkıyorum tekrar ancak annem gidecek artık eşimle de aynı periyotla yıkayabilecek miyiz bakalım ben öyle hergün yıkamadım baştan beri bı Aralık ideal geliyor bana
Mel62 Eyocan15 bizde 1 aylığız. Her gün yıkıyorum. Rahat uyuyor gaz sancısı azalıyor. Doktorumuzda gelişmesi için her gün yıkayabilirsin dedi. Evimiz sıcak dikkat ediyorum zaten güzelce yıkıyorum
elifhanimm Seda1208 ay ben kimse olmasa yardımcı kovaya sokar yine yıkarım benim ki banyo yapınca çok rahat uyuyor gazı başka sıkıntısı olmuyor.. gözleri açılır annesi
Saryalorin Seda1208 aşı sonrası nasıl geçti peki konudan bağımsız ama biz de ikinci ay açısı olacaZ da
Hilalklc Eyocan15 benim beneğim tam 1 aylık. Her gün yıkıyorum uyku önce rutini haline getirdik diyebilirm . Yıkayıp yatırıyorum hem rahatlıyor hemde daha derin uyuyor
Minikdipsy Eyocan15 perşembe pazartesi yıkıyoruz en güzel günlermiş bu günler bebeği yıkamak için benim de oğlum 2,5 aylık
Boncugunmelegi Şuan kış diye üç günde bir yıkamaya çalışıyorum çok kirlenmezse üşümesin diye beş gün oluyor
prensinveannesininguncesi Eyocan15 ben bir gün yıkıyorum bir gün duruyorum aslında her gün yıkamak istiyorum ama havalar çok soğuk 🥶
paamuk Hergün yıkıyorum yıkamadığımda cilt kuruluğu ve konak artıyor. Dün aşı olduğu için cumartesi tekrardan hergün yıkamaya devam edeceğim.🤗
Eyocan15 paamuk valla aynı şeyleri şuan ben yaşıyorum desem Konak var cilt kuruluğu var ve yarın aşımız var
Incipek Eyocan15 2.5 aylık bebegim iki günde bir yikiyorum bazen 3 günde bir oluyor. Bi ara her aksam rahat uyusun diye yikiyordum üsütür gibi oldu havalar sogumaya basladi malum.