Kmsal78 canım 5 litre suya bir tane kırmızı elma bir sarı elma bir limonu kabuklarıyla sağıyla herşeyiyle doğra at 2 kase kuru Kays’ı sarı olandan 2 kase kuru üzüm 2 tane keçi boyunuzu 2 bardak şeker koy kaynatınca altını kıs ama çokta kısma orta ateş olsun yarım saat kaynasın son 5 dk kala bir yemek kaşını anason rezene bir tatlı kaşığıda sumak at 5 dk kaynasın altını kapatnca ağzını kapat yarım saatte öyle demlenecek sonra süz dolaba koy sabah öğle akşam bi bardak iç ben faydasını görüyorum içince malzeme çok ve saçma geldi sumak limon ne alaka diye ama hiç tatları öpmüyor tadı hoşaf tadı gibi çok güzel oluyor 😀