Arkadaşlar benim arçelik cam ocağım var . Üzerinde malzemeleri maalesef cahilliğime geldi ve dökme malzemeli olandan aldım . Ne kadar uğraşsam da hep pis lekeleri çıkmıyor. Onları değiştirmek istiyorum . Değiştiren var mı aranızda mümkün mü ? Sadece üzerindeki parçaların hepsini