mirayybebek kızlar arkadaşım hediye almış cok memun kaldım dedi sağolsun benim kızıda almış nasıl kullanan varöı aranızda
Alinduru mirayybebek ben de kullanıyorum çok memnunum vakumlu tabaklar gayet güzel yapışıyor ancak en ufak bi nem olmaması lazım benim kızım kaldırmayı başarıyor 😅 ve gayet kolay temizleniyor
OncedenGurme mirayybebek keşke bizim de öyle arkadaşımız olsa 😅😅 biz gidip bir sürü para verip aldık. E bebekte indirim var alacaklara duyurmuş olayım burdan 🙈
Rojgl mirayybebek evet canım kullanışlı sadce kaşığını bir sure sonra kullanmıyorsunuz onuda kaldırdım zaten. Tabi bizim oğlan kaldırıp yere atmayı basariyor bazen 🤭😊hayirli olsun sizede
mirayybebek OncedenGurme benim arkadaslarım sağolsun hepsi bebeklerine alırken birseyler bizim kızıda alır ☺️tabağını almıs önlüğü vakumlu kasesini kaşığını baya birsey almış sağolsun kargoyla yollayacak biran önce gelsin istiyorum ☺️
Hotic mirayybebek önlüğünü kullanıyorum güzel gerçekten sırttan iliklendiği için oynamıyor sağa sola bide leke tutmuyor iyi yapmışlar 😊